P&G otevírá v Londýně olympijský rodinný dům

čtvrtek, 26. července 2012, 07:30 Aktuality MediaGuru

Procter & Gamble, jeden z celosvětových partnerů letošní olympiády, otevírá v Londýně rodinný dům, ve kterém přivítá maminky a rodiny olympioniků. Smyslem tohoto „druhého domova“ je poskytnout v průběhu her maminkám a rodinám olympionikům z celého světa místo, kde mohou relaxovat a trávit čas společně, zatímco jejich děti se účastní olympijských soutěží.

„Prostřednictvím našich značek na olympijských hrách podporujeme více než 150 sportovců,“ vysvětluje Robert McDonald, předseda představenstva, prezident a generální ředitel P&G. „Jako společnost P&G se chceme věnovat té výjimečné osobě za každým sportovcem – mamince. Naše společnost maminkám a rodinám slouží již 175 let, takže tato kampaň – nejrozsáhlejší a nejucelenější v naší historii – je přirozeným pokračováním této tradice.“

Dům má svým návštěvníkům poskytovat takové zázemí, jako mají doma. Kromě kosmetického salónu, dětského koutku a prádelny bude dům nabízet možnost sledování přenosů, restaurační služby a přístup na internet.

P&G zahájí provoz domu slavnostním otevření, kterého se zúčastní maminky některých z nejslavnějších sportovců světa – budou mezi nimi například matka amerického plavce Ryana Lochta, čínského hráče badmintonu Lina Dana nebo britského cyklisty a sportovce roku Sira Chrise Hoye.

Součástí akce bude exkluzívní vystoupení britské zpěvačky (a matky) Rebeccy Fergusonové, která se proslavila po účasti v televizní show X Faktor.

Jako poctu olympijským maminkám společnost P&G připravila sérii videoklipů, které z pohledu maminek vypráví příběh Výchova olympionika. V České republice na klipu spolupracovala Bára Špotáková a její maminka, Ludmila Špotáková.

Kampaň „Děkuji, maminko!“ cílí na veškerá média. Prostřednictvím globálního programu pro obchodníky, který začal v dubnu a poběží až do srpna 2012, využívá i maloobchodních sítí. Součástí kampaně je i závazek společnosti P&G věnovat 5 milionů USD na podporu místních mládežnických sportovních programů, a to jak formou odvodu části tržeb, tak prostřednictvím darů od vedoucích značek.

„Chtěli bychom dát vznik celosvětovému hnutí, jehož cílem kromě poděkování matkám olympioniků bude také ocenění maminek na celém světě, které pomáhají plnit sny svých dětí,“ dodává Marc Pritchard.

-kch-