IKEA v kampani propaguje nabídku pro ložnice

pátek, 31. srpna 2012, 07:48 Aktuality MediaGuru

Nová kampaň společnosti IKEA s názvem „Pro váš dokonalý spánek uděláme cokoliv” se zaměřuje na nabídku produktů pro ložnice. Kreativní koncept kampaně pochází od agentury Kaspen/Jung von Matt.

Kampaň, jež začala 23. srpna a potrvá až do 26. září, běží v televizi na stanicích Prima Family, Prima Cool, Prima Love a TV Barrandov, dále pak na internetu a v outdooru, kde je umístěna v CLV vitrínách a v prostředcích hromadné dopravy.

Kampaň je rovněž podpořena speciální „ložnicovou“ nabídkou, v jejímž rámci dostane každý zákazník, který si v době trvání akce koupí matraci Sultan, 20 % z ceny matrace zpět na slevovou kartu IKEA.

Vizuál pro CLV vitríny

V rámci kampaně je spuštěna internetová stránka www.pro-dobrou-noc.cz a aplikace pro chytré telefony (pro systémy iOS a Android) nazvaná „Pro dobrou noc“. Její součástí je audio kniha s tradičními pohádkami a ukolébavkami, kterou si budou moci zákazníci a fanoušci IKEA stáhnout a přehrávat. „Nejlepší nápady jsou vždy založeny na pravdivé dramatizaci služby nebo produktu. V tomto případě jsme zprostředkovali něco, co je již ve společnosti IKEA hluboce zakořeněno – tedy snahu zaměstnanců IKEA nabízet nejlepší hodnotu, služby a inspiraci,” říká Slavo Marušinec z agentury Kaspen/Jung von Matt.

Do projektu byli zapojeni skuteční zaměstnanci IKEA, kteří sami namluvili a nazpívali ukolébavky i pohádky.

Kromě České republiky poběží kampaň také na Slovensku a v Maďarsku.

-kch-