Nápady světové reklamy: osobní hygiena
Pravidelná páteční galerie zahraniční reklamy tentokrát shrnuje nejzajímavější kreativu produktové kategorie osobní hygieny.
Pravidelná páteční galerie zahraniční reklamy tentokrát shrnuje nejzajímavější kreativu produktové kategorie osobní hygieny.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké skupině starší 15 let je nadále seriál Kamarádi. Vyrovnanou sledovanost měly v této skupině seriály Jedna rodina a Komisařka Florence. Prvně jmenovaný zůstává nejsledovanější v 15-54.
Na konferenci Globsec, která od čtvrtka probíhá v Praze, se mluvilo i o současných médiích. Ta čelí značným politickým a ekonomickým tlakům. Podle diskutujících zároveň hrozí, že tradiční mediální prostor zaplní propaganda, která je naopak systematicky finančně podporována.
WPP přejmenovává GroupM na WPP Media, změnou chce reflektovat éru umělé inteligence.
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace funguje trochu jinak?
Pokud v závěrečném čtení při projednávání zákona o návykových látkách projde pozměňovací návrh, bude to znamenat velké omezení pro reklamu loterijních a sázkových společností.
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana v reklamě.
Dlouholetí manažeři dřívější skupiny Group M v důsledku restrukturalizace odejdou, na post CEO WPP Media se posune Veronika Burešová.
Pozměňovací návrh na omezení reklamy na hazardní hry by mohl významně změnit financování českého sportu. Upozorňují na to zástupci sportovních svazů i sázkových společností.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na rozjezd“.
Nová mezinárodní kampaň Revolutu vypráví příběh o finančních možnostech.
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Mohli jsme se v kampani pochválit, ale neděláme to, protože deník Právo píše věci tak, jak jsou. To je hlavní sdělení kampaně deníku Právo s tvářemi redaktorů, která provází přechod na nový formát a grafiku.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.
Vodafone startuje hned dvě kampaně, kterými chce změnit způsob, jak lidé vnímají pevnou síť.
Alza rozšiřuje své reklamní služby o vlastní reklamní systém alzaAds, partnerům chce umožnit propagaci produktů přímo na e-shopu.