Dulux připravuje guerillovou kampaň

pátek, 28. září 2012, 07:30 Aktuality MediaGuru

Dulux, značka prémiových interiérových a exteriérových barev společnosti Akzo Nobel, připravuje v rámci letošního Týdne barev, který proběhne 8. – 12. října, guerillovou OOH kampaň.

Jejím cílem bude komunikovat emoce, které barvy nesou, a zároveň zvýšit povědomí o značce Dulux.

Kampaň odstartovala již na začátku září nebrandovanou komunikací, jejímž cílem bylo prostřednictvím sociální sítě Facebook přitáhnout pozornost lidí k barvám. Vznikly Facebookové stránky Mám rád zelenou, Mám rád modrou, Mám rád červenou a Mám rád žlutou, které spolu vzájemně komunikují a reagují na sebe. „Chceme Čechům přiblížit sílu barev a ukázat jim, že barvy dokáží pozitivně ovlivňovat prostředí, v němž žijeme. I když se Češí za poslední roky přestali bát barev v oblékání, jejich domovům stále vévodí bílá,“ přibližuje Miroslava Plánková, marketingová ředitelka Akzo Nobel ČR.

Na FB komunikaci navázala v pondělí 24. září teasingová a brandovaná část kampaně. Byla spuštěna brandovaný FB profil – Síla Barev – Dulux a webové stránky TydenBarev.cz. Připravena je offline komunikace barev v ulicích Prahy.

Kampaň zajišťuje agentura Tequila Praha / TBWA.

-kch-