euroAWK: Do AVR jsme zatím nevstoupili
Společnost euroAWK, jeden z nejvýznamnějších hráčů na trhu venkovní reklamy, zatím do Asociace venkovní reklamy (AVR) nevstoupila.
Společnost euroAWK, jeden z nejvýznamnějších hráčů na trhu venkovní reklamy, zatím do Asociace venkovní reklamy (AVR) nevstoupila. MediaGuru.cz to řekl mediální zástupce společnosti Borek Severa. euroAWK má podle jeho slov zájem se k asociaci připojit, stane se ale tak poté, až se důkladně seznámí s podmínkami členství a s materiály, které se na členství vážou. K dnešnímu dni tedy euroAWK členem asociace není.
Asociace venkovní reklamy v současnosti sdružuje společnosti JCDecaux, Czech Outdoor, BigBoard Praha, outdoor-akzent, Rail-Reklam a Contur. euroAWK je posledním z velkých hráčů, který zatím do asociace nevstoupil.
AVR vznikla v prosinci 2011 s cílem hájit zájmy provozovatelů a zlepšovat image trhu venkovní reklamy.
-mav-