Nápady světové reklamy: aerolinie
Reklamy světových aerolinek lákají na cíle vzdálené i blízké. Navíc se do nich většinou dostanete načas a v komfortních sedadlech s vynikajícím palubním servisem.
Reklamy světových aerolinek lákají na cíle vzdálené i blízké. Navíc se do nich většinou dostanete načas a v komfortních sedadlech s vynikajícím palubním servisem.
Nejsledovanějším pátečním pořadem po 20:00 byla v divácké skupině starší 15 let znovu Všechnopárty. Následovala s odstupem komedie Marečku, podejte mi pero!, která zaznamenala i nejvyšší sledovanost ve skupině 15-54.
Další překvapení na poli online videoték. Poté, co tento týden překvapila služba Disney+ předplatitele překlopením kinohitu Avatar do 4K rozlišení, konkurenční platforma Prime Video nasadila premiérový díl boxerské ságy Creed.
DataRun zastřeší řadu produktů v podobě newsletterů a videí či podcastů. Staví na spolupráci s experty, ne s novináři.
Pro některé turisty bude návštěva Pilsner Urquell: The Original Beer Experience prvním momentem, kdy se s naší značkou setkají, říká za značku Zuzana Dudová.
Spot „Po generace v rodinách“ od značky Opavia pracuje hlavně s emocemi. Skrývá se v ní ale i důmyslný branding, odhaluje agentura Behavio.
Pivovar Krušovice spouští integrovanou kampaň na podporu uvedení nového ležáku Bohém. Tvářemi kampaně jsou Bolek a Vladimír Polívkovi.
Národní galerie v Praze (NGP) se ohradila proti reklamě společnosti Vodafone Czech Republic na sociální síti, která byla pořízená na výstavě Květinová unie v pražském Veletržním paláci.
Lidl připomíná své výročí 20 let na trhu kampaní, soutěžemi o pětiminutové nákupy nebo nákupy zdarma na celý rok.
Nová komunikační kampaň „Jdeme vám naproti" bude dlouhodobým komunikačním konceptem skupiny ČSOB.
Rock Rádio z mediální skupiny Media Bohemia odstartovalo začátkem června novou provokativní kampaň s názvem „Nemusíš!".
Pražská energetika společně se svými zákazníky vytvořila obraz NFT znázorňující zdravou českou přírodu.
Umělou inteligenci využívá Glami na psaní tiskových zpráv, překlady, ale také pro kreativní procesy, přibližuje šéfka brand marketingu Hana Zachová.
Pod názvem Magenta TV a s podporou nové kampaně chceme oslovit nové zákazníky, zaměříme se ale i na naše zákazníky mobilní, říká Maximiliano Bellassai z T-Mobile.
Pivovar Krušovice představil nový prémiový ležák s názvem Bohém. Uvedla jej prvomájová akce na Petříně.
U příležitosti výročí 150 let své existence se dívá Mattoni ve své nové kampani do budoucnosti.
Vodafone spouští novou kampaň se sloganem „Vemte televizi na vzduch“. Propaguje televizi s mobilním tarifem.