Nápady světové reklamy: aerolinie
Reklamy světových aerolinek lákají na cíle vzdálené i blízké. Navíc se do nich většinou dostanete načas a v komfortních sedadlech s vynikajícím palubním servisem.
Reklamy světových aerolinek lákají na cíle vzdálené i blízké. Navíc se do nich většinou dostanete načas a v komfortních sedadlech s vynikajícím palubním servisem.
Nielsen Admosphere bude i v dalších pěti letech realizátorem crossplatformního měření sledovanosti TV a videoobsahu. Smlouva s ATO byla v úterý podepsána.
Mafra na svém internetovém portfoliu otestovala využití identifikátoru Czech Ad ID. Test ukázal, že s jeho pomocí lze zacílit na přihlášené uživatele, nakoupit imprese i řídit frekvenci kampaní.
Analýza a implementace jednotlivých složek digitálního marketingu se posunula od jeho dosud oddělených částí k celému propojenému ekosystému, popisuje Gabriel Zábušek. Právě na propojenosti staví nová platforma Publicisu s názvem Publicis Le Pont.
Ostravar vstupuje na celonárodní trh. Do budoucna chce čepovat pivo ve dvou tisících hospodách po celé republice.
Cílem kampaně, ve které je hlavní tváří Patrik Schick, je blíže představit značku Vivo a prémiové Vivo V23.
Soud nevyhověl návrhu na vydání předběžného opatření Rohlíku. Ten bude v právních krocích proti srovnávací kampani Tesca pokračovat.
Tesco pokračuje dál ve srovnávacích nákupech. Již popáté ukazuje více než 14% úsporu na iTesco oproti konkurenčnímu Rohlíku. Ten to dává k soudu.
Pivovary Staropramen přináší novou příchuť svého nealkoholického piva Cool. Podpoří ji nadlinkovou kampaní.
Tesco spustilo novou kampaň „Nenechte se opít…“. Reaguje na tvrzení Rohlík.cz z minulého týdne, že nákupy u něj jsou stejně výhodné jako u jiných supermarketů. Rohlík ale považuje kampaň za nefér a řeší ji s právníky.
Po více než dvou letech představuje Invia novou kampaň. Poprvé ji připravila pro všech sedm trhů, kde působí.
Ve spolupráci s reklamním režisérem a producentem Jankem Cingrošem zařazujeme výběr pěti inspirativních světových reklam. Přinášet ho budeme každý měsíc.
Politické strany představily své kampaně pro senátní a komunální volby 2022. Nejvýznamnější jsou stále billboardy a kontaktní kampaně.
Fanta přichází s novou utajenou příchutí. Odhalí jí bondovská kampaň pod hashtagem #WhatTheFanta.
Nová kampaň navazuje na globální komunikační linku Surprisingly Baťa, která ukazuje značku v nových barvách a chce přitáhnout pozornost mladší generace.
Správu digitálních aktivit leasingové společnosti Arval zajistí Publicis Groupe.
Kromě NFT puků připravila Škoda Auto v souvislosti s MS v hokeji řadu dalších marketingových aktivit, jak nadlinkových, tak podlinkových.
MediaGuru.cz vás žádá o souhlas s používáním vašich osobních údajů k těmto účelům:
Další informace
Vaše osobní údaje budou zpracovány a informace z vašeho zařízení (soubory cookie, unikátní identifikátory a další data ze zařízení) mohou být ukládány a používány externím dodavateli nebo s nimi sdíleny, případně je může používat výhradně tento web nebo aplikace. Svůj souhlas můžete odvolat pomocí odkazu v dolní části této stránky. Vaše osobní údaje jsou využívány pro níže uvedené účely.
Ukládání a/nebo přístup k informacím v zařízení
Ve vašem zařízení se mohou ukládat soubory cookies, identifikátory zařízení nebo další informace nebo k nim ve vašem zařízení může být umožněn přístup pro účely, které vám byly sděleny.
Základní nastavení reklamy
Reklamy se mohou zobrazovat na základě obsahu, který prohlížíte, aplikace, kterou používáte, vaší přibližné polohy nebo typu vašeho zařízení.
Vytvoření profilu pro personalizovanou reklamu
Na základě vašeho chování na internetu může být vytvořen váš profil, aby vám mohla být zobrazena relevantní reklama.
Výběr personalizované reklamy
Na základě vašeho profilu se vám může zobrazovat personalizovaná reklama.
Vytvoření profilu pro personalizovaný obsah
Na základě vašeho chování na internetu může být vytvořen váš profil, a to proto, aby vám mohl být zobrazován obsah, který je pro vás relevantní.
Výběr personalizovaného obsahu
Na základě vašeho profilu se vám může zobrazovat personalizovaný obsah.
Měření výkonu reklamy
Výkon a účinnost reklamy, kterou vidíte nebo na kterou reagujete, mohou být měřeny.
Měření výkonu obsahu
Účinnost a výkon obsahu, který vidíte nebo na který reagujete, mohou být měřeny.
Používání výzkumu trhu pro získání poznatků o uživatelích
Výzkum trhu lze využít k získání více informací o uživatelích, kteří navštěvují stránky/aplikace a jimž jsou zobrazeny reklamy.
Vývoj a zlepšování produktů
Vaše údaje lze využít ke zlepšení stávajících systémů a softwaru a k vývoji nových produktů.
Technické doručení (zobrazení) reklamy nebo obsahu
Vaše zařízení může přijímat a odesílat informace, které vám umožní zhlédnout reklamu a obsah a reagovat na ně.
Propojení různých zařízení
Abychom mohli lépe naplnit jeden nebo více účelů, můžeme určit, že vám nebo vaší domácnosti patří různá zařízení.
Přijetí a použití automaticky zasílaných specifických vlastností zařízení pro identifikaci
Vaše zařízení může být odlišeno od jiných zařízení na základě informací, které vaše zařízení automaticky zasílá, jako např. IP adresa nebo typ prohlížeče.
Používání přesných údajů o geografické poloze
Přesné údaje o vaší geografické poloze lze použít za účelem podpory jednoho nebo více účelů. Znamená to, že vaši polohu lze určit s přesností na několik metrů.
Výčet subjektů a služeb, které s informacemi pracují
Gemius: měření a optimalizace reklamy, Google Universal Analytics: měření a optimalizace reklamy, Google Global Site Tag: systém pro vkládání měřících kódů, Google Optimize: testování webových stránek, Facebook pixel: měření a optimalizace reklamy, LinkedIn Insight Tag: měření a optimalizace reklamy