Nápady světové reklamy: aerolinie
Reklamy světových aerolinek lákají na cíle vzdálené i blízké. Navíc se do nich většinou dostanete načas a v komfortních sedadlech s vynikajícím palubním servisem.
Reklamy světových aerolinek lákají na cíle vzdálené i blízké. Navíc se do nich většinou dostanete načas a v komfortních sedadlech s vynikajícím palubním servisem.
Pozici středečního nejsledovanějšího pořadu po 20:00 si ve skupině 15+ udržuje seriál Vraždy v kruhu. Následoval Poklad na stříbrném jezeře. V 15-54 jsou nejsledovanější slovenské Extrémní proměny.
CNN Prima News plánuje pro letošní sněmovní volby nejrozsáhlejší volební pokrytí. Zároveň prochází digitální transformací, jejímž cílem má být dosažení maximálního zásahu napříč tuzemskými zpravodajskými platformami.
WPP přejmenovává GroupM na WPP Media, změnou chce reflektovat éru umělé inteligence.
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace funguje trochu jinak?
Pokud v závěrečném čtení při projednávání zákona o návykových látkách projde pozměňovací návrh, bude to znamenat velké omezení pro reklamu loterijních a sázkových společností.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na rozjezd“.
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
T-Mobile spouští novou letní kampaň v duchu svého dlouhodobého konceptu #MeziSvými. Cílem je zpříjemnit zákazníkům léto.
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana v reklamě.
Obsah od autorů, který vytvářejí na míru značkám, sílí a v některých případech mu zadavatelé dávají přednost před využitím influencerů. Mluvilo se o tom na konferenci Marketing Meeting.
Dlouholetí manažeři dřívější skupiny Group M v důsledku restrukturalizace odejdou, na post CEO WPP Media se posune Veronika Burešová.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.
Pozměňovací návrh na omezení reklamy na hazardní hry by mohl významně změnit financování českého sportu. Upozorňují na to zástupci sportovních svazů i sázkových společností.
Vrchní soud potvrdil rozhodnutí soudu nižší instance a zprostil obvinění trojici manažerů společnosti Knowlimits.
Knowlimits Group může podle Městského soudu v Praze vymáhat pohledávku z dohody o narovnání převyšující 70 milionů Kč proti společnostem z bývalé skupiny Jaromíra Soukupa.