Nápady světové reklamy: aerolinie
Reklamy světových aerolinek lákají na cíle vzdálené i blízké. Navíc se do nich většinou dostanete načas a v komfortních sedadlech s vynikajícím palubním servisem.
Reklamy světových aerolinek lákají na cíle vzdálené i blízké. Navíc se do nich většinou dostanete načas a v komfortních sedadlech s vynikajícím palubním servisem.
Technologicky je český internetový trh připraven na dobu bez cookies třetích stran. Bez ohledu na poslední oznámení Googlu by se značky měly připravit na to, že online míří do éry bez cookies, zaznělo na Adform Summitu.
Nový seriál Hrdina sledovalo v divácké skupině starší 15 let 767 tisíc diváků, což byl nejlepší výsledek ve středu po 20:00. Následoval závěrečný díl seriálu Pustina. Ve skupině 15-54 byla těsně nejsledovanější show Hell´s Kitchen Česko.
Městský soud v Praze vyhlásil úpadek společnosti Médea. Návrh na na prodloužení lhůty k předložení reorganizačního plánu zamítl.
Vystoupení České filharmonie v legendární Carnegie Hall bude orchestr streamovat na svých webových stránkách. Diváky na přenos láká kampaní Nezapomeňte!, ve které vystupují sami hudebníci i šéfdirigent Semjon Byčkov.
Rossmann spouští podzimní věrnostní kampaň, v níž nabízí za nasbírané body stavebnice Lego.
Datart spouští nový kreativní koncept. V hlavní roli se objeví zákazníci se svými každodenními elektro zážitky, tváří je Lukáš Pavlásek.
Na pozici Head of Sales mediální agentury NeoMedia v říjnu nastoupila Jitka Beranová.
Čedok představuje slogan „Pořád je co objevovat“ a startuje novou kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků.
Frisco upozorňuje na vratné obaly kampaní s novou písní hudební skupiny Holki.
Penta Hospitals svou kampaní láká nové zaměstnance. Staví ji na hodnotách, jako je péče o druhé, týmový duch nebo profesionalita.
Když si zadavatel koupí u nás reklamu, financuje tím vlastně i celý projekt Lokni, který šetří miliony PET lahví ročně, vysvětluje CEO start-upu Martin Václavík.
Výrobce mléčných produktů Madeta představuje nový imageový spot, ústředním prvkem je slovo „dobrej" ve smyslu pozdravu i hodnocení kvality.
Značka českobudějovického piva Samson spouští novou kampaň, kterou se chce vrátit mezi silné hráče v českobudějovickém regionu.
Celkové závazky společnosti Médea, které uvedla v soupisu pro Městský soud v Praze, jsou vyšší než jedna miliarda korun.
Omnicom Media Group zavádí nový způsob měření videoreklamy a promítá ho do přístupu k jejímu plánování.