Prima podporuje Obchoďák „denním“ inzerátem

úterý, 18. září 2012, 13:17 Aktuality MediaGuru

Inzerát v tištěných médiích, vztahující se k dnešnímu (tj. úternímu) vysílání nového seriálu Obchoďák, si zadala televize Prima. Upozorňuje v něm na dnešní vysílání seriálu a skutečnost, že na Prima family jeho vysílání začíná poté, co skončí konkurenční seriál Ordinace v růžové zahradě na TV Nova.  Výzvou „Již dnes. Přepněte hned po Ordinaci“ se snaží nalákat diváky na svou podzimní novinku.

Sledovanost Obchoďáku, který Prima vysílá dvakrát týdně, se zatím v čase od 21:30 pohybuje na úrovni 600 tis. diváků starších 15 let. Je to méně než u dalšího stěžejního seriálu Prima family - Cesty domů.

Výzvu, aby diváci, kteří sledují Ordinaci v růžové zahradě, přepnuli po jeho skončení na konkurenční Primu, televize zařadila také do svých televizních spotů v rámci self promotion.

-mav-