Kampaň Penzička ČP pokračuje v digitálu

středa, 31. října 2012, 14:27 Aktuality MediaGuru

Kampaň Penzijního fondu České pojišťovny s názvem Penzička, jež využívá kvarteto komiků z pořadu Partička, vstupuje po televizi, printu a outdooru i na internet. Webové stránky www.penzicka.cz doplňuje Facebookový profil a YouTube kanál, kde jsou ke zhlédnutí skeče s Michalem Suchánkem, Richardem Genzerem, Ondřejem Sokolem a Igorem Chmelou.

„Zatímco televizní spoty mají diváky zejména pobavit a zaujmout, webové stránky Penzička.cz k tomu všemu přidávají informační obsah,“ vysvětluje Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijního fondu České pojišťovny.

Na webových stránkách jsou tak vedle videí informace o přínosech penzijního připojištění, včetně možnost jednoduchého sjednání smlouvy do konce listopadu. Spoty jsou k vidění rovněž na kanále YouTube, na FB profilu si fanoušci mohou přečíst vtipy či zajímavosti z natáčení.

-kch-