Aktuality
Novější články
Doporučované
Nej.tv má pohltit dvě telekomunikační a IPTV firmy
Nej.tv má získat kontrolu nad společnostmi itself a Telly CE, které operují na poli telekomunikačních a IPTV služeb.
Albert ve vánoční kampani opět peče, tentokrát bílé Vánoce
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Visa na kreativu volí Wieden+Kennedy a Publicis
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
Kukačky podruhé opět pořadem pátečního dne
Také druhý díl seriálu Kukačky se stal nejsledovanějším pořadem pátečního večera a rovněž celého dne. Sledovalo ho opět 1,58 mil. diváků starších 15 let.
Tváří vánoční kampaně Penny jsou čeští dodavatelé
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
Visa v kampani vybízí k bezkontaktním platbám
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
Výměna manželek ve středu vítězem s více než milionem
Další díl pořadu Výměna manželek zhlédlo v průměru víc než milion diváků, což byl nejlepší výsledek středečního večera po 20:00.
Vodafone reaguje na nenávistné komentáře k vánoční kampani
Nenávistné komentáře namířené na dětské protagonisty letošní vánoční kampaně Vodafone odmítá.
TV Nova v lednu nasadí nový seriál Anatomie života
Televize Nova brzy do svého vysílání zařadí nový seriál Anatomie života.
Slunečná ve čtvrtek večer na čele, Ordinace s milionem
Další díl seriálu Slunečná se stal nejsledovanějším čtvrtečním pořadem po 20:00, sledovalo ho 1,2 mil. diváků (15+). Na hranici milionu diváků dosáhla i Ordinace v růžové zahradě.
Třetí díl minisérie Božena byl znovu nedělní jedničkou
Třetí díl minisérie Božena sledovalo v průměru 1,59 mil. diváků 15+. Pořad se znovu stal nejsledovanějším v neděli večer i po celý nedělní den.
Ikea v kampani upozorňuje na problém domácího násilí
Nejnovější kampaní reaguje Ikea na rostoucí výskyt domácího násilí. Součástí budou i interaktivní instalace ve třech obchodních domech.
Po hymně a přípitku uspěly na Silvestra Televizní noviny
Hymna, novoroční přípitek a Silvestrovské Televizní noviny se staly nejsledovanějšími pořady posledního dne roku 2020. Silvestrovské TN sledovalo 1,6 mil. diváků starších 15 let.