OgilvyInteractive nově pracuje pro Garnier

úterý, 29. ledna 2013, 11:40 Aktuality MediaGuru

Digitální divize skupiny Ogilvy Group OgilvyInteractive získala na starost online komunikaci pro kosmetickou značku Garnier společnosti L‘Oréal.

OgilvyInteractive zvítězila v konkurenci devíti subjektů a bude realizovat digitální komunikaci pro český, slovenský a maďarský trh.

„Po značce Gambrinus, kterou jsme získali v prosinci minulého roku, je to další výrazná akvizice do našeho portfolia a ukazuje, že nastoupená strategie spojení kreativy postavené na silné strategii s analytickým přístupen přináší ovoce. Velmi si vážíme důvěry, kterou nám ve společnosti L´Oréal projevili rovnou pro tři trhy. Již jsme zahájili intenzivní práci na vybraných produktech a do měsíce a půl budeme spouštět první taktické projekty.dodává Michal Kroupa, jenž vede v agentuře oddělení OgilvyInteractive.

Vítězství Ogilvy tak ve společnosti L‘Oréal doplňuje úspěch její partnerské agentury Mather, která bude následující dva roky připravovat online komunikaci pro značku Maybelline.

-kch-