Unikátní palety pro Budvar

neděle, 20. ledna 2013, 16:57 Aktuality MediaGuru

Společnost Dago pro svého zákazníka Budějovický Budvar navrhla, vyrobila a instalovala netradiční prodejní jednotky pro druhotné vystavení promovaných skupinových balení piva Budvar.

Klient: Budějovický Budvar, n. p.
Produkt: Budweiser Budvar
Realizátor: Dago s. r. o.
Místo realizace: Tesco
Termín realizace: 12/2012

Komentář společnosti, která zpracovala instore koncept a vyrobila POS materiály:

Ing. Marek Končitík, Sales and Marketing Director, Dago

„Jedná se o unikátní pojetí akčního paletového ostrova. Netradičnost spočívá především v netypickém, atraktivním vzhledu a tvaru, specifické velikosti a světelných a pohybových prvcích. Vystavení je doplněno akční vitrínou, ve které je prezentován dárek, který zákazník může získat v balení s pivem Budvar v promoakci. Dárek je ve vitríně nasvícený a díky vestavěnému servomotorku se otáčí na pedestalu. Vystavení bylo navrženo tak, aby poskytlo maximální možnost vyniknout vystaveným produktům. Způsob jejich umístění a poloha balení symbolicky vybízí zákazníky ke koupi. Díky těmto atributům POP prvek aktivně vyrušuje zákazníky z nákupní rutiny, podněcuje je k zaujetí a výrazně posiluje prodejní efektivitu celé kampaně. Značná odlišnost od běžných paletových vystavení způsobila vědomý zájem nakupujících o vystavení samotné, což u podobných médií nebývá běžné."

Komentář Klienta:

Ing. Josef Kroulík, Off-trade Communication Manager, Budějovický Budvar

Na začátku každého projektu v in-store pro značku Budweiser Budvar stojí naše snaha podívat se na tradiční věci z nového úhlu. Stojan, který jsme použili pro vystavení akčních multipacků ve ,zlatém‘ období před Vánoci, v tomto ohledu nebyl výjimkou. Záměrně nebyl použit stojan, který svým tvarem připomíná klasický regál. Velký důraz byl naopak kladen na prvky, které mají maximální potenciál zaujmout: netradiční tvar, světlo, pohyb a jasná komunikace přidané hodnoty produktu. Všechny tyto prvky se v záplavě tradičních POS řešení ukázaly jako velmi funkční. Tento projekt přinesl vedle naplnění očekávaných prodejních cílů také efekt, který POS materiály jakožto nosiče reklamního sdělení obvykle nemívají. Vyvolal totiž diskusi mezi nakupujícími, čímž se jeho působení dostalo i za brány hypermarketu.“

Zdroj: MístoProdeje.cz