Hullabaloo připravila nadnárodní kampaň Burn

čtvrtek, 28. února 2013, 07:30 Aktuality MediaGuru

Česká agentura Hullabaloo je podepsána pod mezinárodní kampaní na energetický nápoj Burn, jež spadá do portfolia skupiny Coca-Cola. Kampaň je určena pro trhy od Ruska, Ukrajiny po dalších 14 zemí regionu EMEA.

Jejím záměrem je posunout značku z drinku určeného pro noční kluby na klasický energy drink, který může být kdokoliv a kdykoliv.

Pro účely kampaně byl proveden kvalitativní a kvantitativní výzkum s cílem získat podrobný obrázek o uvažování, motivaci a chování cílové skupiny. „Ukázalo se, že na rozdíl od minulých generací, kdy studium, práce, kariéra, rodina apod. měly určitý řád, jsou dnešní lidé mnohem méně svázáni tradicemi a očekáváním svého okolí. Naopak se mnohem více řídí svými vášněmi a zájmy, což vede k pestřejšímu, bezprostřednějšímu a různorodějšímu životu,“ přibližuje výsledky výzkumu Martyn Cox, CEO agentury Hullabaloo, a dodává: „Z toho pro nás jasně vyplynulo: Pro mladé lidi je Burn palivem, které pomůže rozhořet jejich vnitřní jiskru a dopravit je k jejich životnímu cíli.“

Výsledkem je kampaň, která vyvolává podle výsledků posttestů pozitivní emocionální reakce, a výrazně zvýšený brand appeal značky.

V současné době běží v řadě zemí v televizi, outdooru a místě prodeje. Režie televizního spotu se ujal Paul Geusebroek. Vizuály nafotil fotograf Martin Wonnacott.

Finální verzi spotu naleznete zde.

-kch-