Jeden Svět 2013 posílá v kampani vzkaz v láhvi

pátek, 22. února 2013, 07:31 Aktuality MediaGuru

Letošní ročník festivalu dokumentárního filmu Jeden svět využil v rámci své komunikační kampaně netradiční reklamní médium. Výrobce F. H. Prager umístil upoutávku na festival se sloganem „Nikdo není outcider“ na svoje jablečné a hruškové cidery a nealkoholické jablečné limonády. Speciální „festivalovou“ edici v únoru jsou k dostání jednak ve vybraných kavárnách a barech v Praze, Brně a dalších krajských městech, jednak v e-shopu.

Jablářství F. H. Prager nabízí tento prostor – vzkaz v láhvi – neziskovým projektům a festivalům, které chtějí předat smysluplnou zprávu.

Jeden svět, který se letos uskuteční od 4. do 13. března, se ve své hlavní tematické kategorii zaměřuje na otázky spojené se sílící intolerancí, rasismem a diskriminací.

V programu si své místo našla také sekce Moc médií, která představí filmy zkoumající nejen sílu i nebezpečí dnešní decentralizované komunikace na sociálních sítích, ale také její technologický náskok vůči tradičním médiím a tradičnímu vnímání reality.

Dále mezi programovými kategoriemi festivalu figurují Vedlejší účinky s filmy o západním i rozvojovém zdravotnictví, Cesty ke svobodě o zemích s nedemokratickými režimy, v nichž pracuje Člověk v tísni, Takzvaná civilizace zaměřená na životní styl s úzkým vztahem k přírodě. O hlavní ceny festivalu se budou ucházet snímky zařazené do Hlavní soutěže a kategorie Máte právo vědět.

Promítané dokumenty budou tradičně doprovázeny debatami s tvůrci a odborníky, připraveny budou i panelové debaty s mezinárodní účastí. Více informací najdete na zde.

-kch-