Poslechovost rádií
Poslechovost rádií byla v loňském druhém pololetí stabilní: denní zásah rádia se sice snížil na 64,2 % z 64,6 % v předcházejícím měření za druhé a třetí loňské čtvrtletí, tento pokles ale není statisticky významný.
Poslechovost rádií byla v loňském druhém pololetí stabilní: denní zásah rádia se sice snížil na 64,2 % z 64,6 % v předcházejícím měření za druhé a třetí loňské čtvrtletí, tento pokles ale není statisticky významný.
Od září jsou všechny rozhlasové stanice Apple Music Radio dostupné prostřednictvím platformy TuneIn Radio. Po otevření mobilní aplikace se posluchačům objevují hned na úvodní obrazovce jako výrazná dlaždice.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20:00 ve skupině 15+ zůstává Všechnopárty, která od minulého týdne zvýšila odstup od seriálu Příliš mnoho lásky. Následoval film Buď chlap!, který byl zároveň nejsledovanější v 15-54.
Praha se na čtyři dny stane centrem světového výzkumu a insightů, uskuteční se zde mezinárodní kongres Esomar 2025.
S rozvojem umělé inteligence vzniká čím dál více i AI influencerů. Značky, které je používají, však zájem spotřebitelů nemají zaručen.
Češi ve věku 45+ zůstávají věrní televizi a rádiu, ale zároveň stále častěji tráví čas online a na sociálních sítích. Pro marketéry to znamená oslovit cílovou skupinu, která není tak roztříštěná jako mladší generace, ale získat si její pozornost je náročnější. Jak na to, popisuje Petr Tomáš v závěrečném dílu seriálu o cílové skupině Čechů starších 45 let.
Podle průzkumu agentury NMS se s figurkami Labubu setkala už polovina Čechů, nejčastěji prostřednictvím sociálních sítí. Značka je nejznámější mezi generací Z.
Nejpočetnější věková skupina lidí v Česku je z hlediska marketingu dost často neviditelná, popisuje na základě výsledků studie Češi 45+ Petr Tomáš z WPP Media.
Češi často mění předplatné streamingových služeb a platí méně než uživatelé v jiných zemích střední a východní Evropy, vyplývá ze studie WPP Media.
Účast na letošních zářijových vinařských slavnostech spíš plánuje pětina české populace. Nejčastěji zamíří do Mikulova.
Evropští spotřebitelé mají různé preference – zatímco Němci nakupují na internetu elektroniku, ve Velké Británii vede móda.
Ačkoli Češi zůstávají vůči umělé inteligenci stále spíše skeptičtí, zájem o její nástroje neustále roste. Každý třetí Čech už zkusil ChatGPT, ale jen málokdo ví, kde se s AI denně setkává, vyplývá z výzkumu Ipsos.
Spotřební chování Čechů ve věku 45-64 let se od mladších generací příliš neliší, přesto je tato nejpočetnější věková skupina často opomíjena v marketingových strategiích, rozebírá v dalším textu o Češích starších 45 let Petr Tomáš.
Podcasty pravidelně poslouchá více než polovina internetové populace, tedy zhruba 4,8 milionu lidí. Největší nárůst zaznamenaly skupiny mezi 25 a 44 lety, ale přibylo i starších posluchačů. Vyplývá to z výzkumu Českého rozhlasu.
Streamingový trh v Německu po letech prudkého růstu zpomaluje. Podle nejnovější studie Screens in Motion sice počet uživatelů předplatných služeb stále roste, ale jen mírně.
Real Madrid a Barcelona dominují aktualizovanému žebříčku fotbalových značek od Brand Finance. Premier League je ale stále komerčně nejsilnější fotbalovou ligou světa.