Prima Zoom ve společném prodeji asi už od dubna

středa, 13. února 2013, 08:45 TV MediaGuru

Zřejmě už od dubna zařadí skupina Prima do společného obchodování nový kanál Prima Zoom.

Nový kanál Prima Zoom, který skupina Prima spustila teprve na začátku února, se už zřejmě od dubna objeví ve společném prodeji reklamy v balíku s ostatními stanicemi, jejichž prodej Prima zajišťuje, naznačil na dotaz MediaGuru.cz generální ředitel FTV Prima Martin Konrád.

Mediazastupitelství Media Club, které Prima za tímto účelem založila, v současnosti prodává reklamu pro tři kanály Primy a také pro TV Barrandov. Od dubna se pravděpodobně rozšíří o Prima Zoom a dojde k přerozdělení podílu jednotlivých kanálů v kampaních. Ve stávajícím rozložení má Prima family 68 %, Prima Cool 12 %, Prima Love 6 % a TV Barrandov 14 %. Podle Martina Konráda se zastoupení Prima Zoom ve společném obchodování bude blížit podílu, který dosahuje na sledovanosti s tím, že Prima jej bude držet spíš při spodních hranicích. Prima prodává na cílovou skupinu D15+.

Prima před startem nového kanálu přitom uvažovala o tom, že nová stanice by mohla být do společného reklamního balíku zapojena až od září 2013.

Zařazení Prima Zoom do společného prodeje pomůže Primě navýšit své inventory, které je v důsledku aktuální situace na trhu s televizní reklamou vyčerpané. Primě by také mohlo pomoci dřívější nasazení pořadů pro jarní vysílání. Jak vyplývá z upravených programových plánů, už od příštího týdne se ve vysílání Primy objeví premiérové díly pořadu Nikdo není dokonalý (úterý 19.2. od 20:15) a nova řada reality show Farmář hledá ženu (čtvrtek 21.2. od 20:15). Lze očekávat, že nástup jarního schématu by mohl Primě přinést zvýšení sledovanosti a tedy kapacity, což by bylo žádoucí právě s ohledem na stávající vytíženost reklamního prostoru.

-mav-