Terranova rozjíždí „ryze východní projekt“

středa, 13. února 2013, 08:13 Aktuality MediaGuru

Módní značka Terranova se snaží přiblížit svým zákazníkům kouzlo zemí východní Evropy. Na svých stránkách spustila 7. února novou sekci s názvem „Hit The East“, kam píše pět bloggerů z pěti východoevropských měst.

Očima fotografů, stylistky, či módní návrhářky je tak možné prozkoumat Prahu, Sofii, Varšavu, Bělehrad a Moskvu. Bloggeři se snaží představit své město z nekonvenčního úhlu pohledu. Ve svých příspěvcích ukazují, co je na jejich městech nejzajímavější, kde hraje nejlepší DJ či jaká kavárna nabízí nejlepší snídaně.

O Praze píše Slovenka Terézie Bělčáková, jejímž největším koníčkem je fotografování. Bělehrad představuje výtvarnice Isidora Krstivc, Varšavu specialistka na módu Judyta Grodzicka, Moskvu novinářka a studentka módního návrhářství Vita Aniskova a Sofii fotografové a filmaři Boris a Georgi.

Příspěvky budou zveřejňovány dvojjazyčně, vždy v angličtině a v lokálním jazyce.

-kch-