PardálOVO Bezové spojuje v kampani rozdílné světy

pátek, 29. března 2013, 17:44 Aktuality MediaGuru

Budějovický Budvar uvádí od 1. dubna na trh nový míchaný nápoj z piva pod názvem „PardálOVO bezové“.

„PardálOVO bezové vyváženě kombinuje chuť a osvěžující aroma bezového květu a přitom nepotlačuje výrazný pivní charakter a hořkost. Věříme tedy, že PardálOVO bude z těchto důvodů příznivě přijímáno nejen muži, ale i ženami. Očekáváme, že v letošním roce prodáme nejméně 10 250 hektolitrů tohoto produktu,“ říká Jiří Boček, ředitel Budějovického Budvaru.

PardálOVO bezové bylo stejně jako Pardál vyvíjeno ve spolupráci s ladiči, tentokrát však s větším podílem žen. Spolupráce žen a mužů je tak zohledněna i v komunikaci, což reflektuje mimo jiné i slogan: „Vyladili jsme ho tak, aby nás bavil oba.“ Kampaň prezentuje PardálOvo Bezové jako pivo, které vytvořili muži a ženy společně, tak aby spojovalo jejich světy, které jsou z podstaty rozdílné.

Kampaň na podporu novinky, pod kterou je podepsána agentura Kaspen/Jung von Matt, odstartuje 1. dubna a poběží v printu, outdooru, rádiu, onlinu a v televizi. Jejími tvářemi jsou Sandra Siebenstichová a Roman Španiller, kteří prošli celou cestu vzniku PardálOvo bezového až k jeho uvedení na trh.

-kch-