Printové reklamy, které vás rozesmějí
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
WPP přejmenovává GroupM na WPP Media, změnou chce reflektovat éru umělé inteligence.
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace funguje trochu jinak?
Pokud v závěrečném čtení při projednávání zákona o návykových látkách projde pozměňovací návrh, bude to znamenat velké omezení pro reklamu loterijních a sázkových společností.
Spolupráce s herci v reklamě fungují, klíčová je však exekuce, ukazují data výzkumu ResSolution Group, který se zabýval osobností Ivana Trojana v reklamě.
Dlouholetí manažeři dřívější skupiny Group M v důsledku restrukturalizace odejdou, na post CEO WPP Media se posune Veronika Burešová.
Pozměňovací návrh na omezení reklamy na hazardní hry by mohl významně změnit financování českého sportu. Upozorňují na to zástupci sportovních svazů i sázkových společností.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na rozjezd“.
Alza rozšiřuje své reklamní služby o vlastní reklamní systém alzaAds, partnerům chce umožnit propagaci produktů přímo na e-shopu.
Podle mediální skupiny A 11 jde o největší letošní mediální kampaň společnosti. Podporuje svoji televizní stanici.
Nová mezinárodní kampaň Revolutu vypráví příběh o finančních možnostech.
Alkohol jako zdraví prospěšný nápoj či klíč k úspěchu u žen. Oldřich Vávra z katedry marketingu pražské VŠE se v dalším textu zaměřuje na to, jak se vyvíjely reklamy a marketing alkoholických nápojů.
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Mohli jsme se v kampani pochválit, ale neděláme to, protože deník Právo píše věci tak, jak jsou. To je hlavní sdělení kampaně deníku Právo s tvářemi redaktorů, která provází přechod na nový formát a grafiku.