Printové reklamy, které vás rozesmějí
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí novinku v podobě Kinder Crispy.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na rozjezd“.
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Mediální agenturu Médea si krizový manažer Jan Čermák ponechat nechce. Předpokládá, že v rámci reorganizace bude převedena na Jaromíra Soukupa.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.
Nová mezinárodní kampaň Revolutu vypráví příběh o finančních možnostech.
Společnost Adshines, založená majiteli Vision Thing, spouští programatický prodej reklamního prostoru i v lineární televizi. Vznikla nová značka Adshines.
Oldřich Vávra z Katedry marketingu FPH VŠE se ohlíží za tím, jak se vyvíjely reklamy na cukrovinky a cukrové výrobky.
Scénárista Petr Kolečko, režisér Vladimír Skórka a producent Dan Strejc připravili pro Kaufland další hokejový spot. Účinkují v něm i Jan Hřebejk nebo hokejista Radko Gudas.
Investice do marketingové komunikace na českém trhu se v loňském roce podle expertního odhadu zvýšily o 3,3 %. Oproti předchozímu roku růst investic zpomalil, vyplývá z nových data AKA.
Škoda Auto slaví 130 let. Výročí připomene i speciální díl pořadu Máme rádi Česko.
Představením Lukáše Příkazkého jako prvního humanoida v týmu TV Prima zahájila mediální skupina kampaň k novému seriálu Parťák na baterky.