Printové reklamy, které vás rozesmějí
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Canal+ uzavřel strategické partnerství se značkou Thomson, které se týká také Česka. Spolupráce se zaměřuje na rozšíření dostupnosti aplikací skupiny Canal+ na chytrých televizorech Thomson a přidání speciálního tlačítka na DO.
T-Mobile připravil pro diváky Magenta TV překvapení v podobě dočasného filmového kanálu Halloweenské kino. Ten bude k dispozici do 3. listopadu na programové pozici 19 a nabídne tematický výběr hororových a mysteriózních titulů.
S přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.
Rohlík se v kampani spojuje s Hedepy, pomocí kamenů v objednávkách vybídnou k odvaze vyhledat odbornou pomoc v péči o duševní zdraví.
Hornbach a studio Ihor na Designbloku 2025 představí instalaci Drama patří k projektu, která ukazuje, že i komplikace mohou být součástí tvořivého procesu.
Značka Pilulka prochází kompletní transformací. Z online lékárny se mění v digitální platformu pro zdravotní prevenci a dlouhověkost.
Vojta Mravenec, práce všeho druhu, hlásá v nové kampani režírované Vojtěchem Kotkem Bauhaus.
Cílem nové kampaně O2, která vznikla zcela díky AI, je snížit dopad podvodů a vzdělávat veřejnost o digitální bezpečnosti.
Dnes může kampaň vytvořit prakticky kdokoliv, rozdíl je jen v kvalitě, myslí si Petra Jankovičová, prezidentka AKA a šéfka agentury Triad Prague.
Adform rozšiřuje svou platformu pro programatický nákup reklamy o nové kanály a formáty. Rychle rostoucí jsou zejména CTV, digitální outdoor i audio.
Mumdoo přichází s dalším fází kampaně, v níž bojuje za lepší pracovní podmínky rodičů malých dětí.
„Už nemusíte žít v minulosti,“ vyzývá zákazníky online supermarket Košík.cz v nejnovější televizní kampani.
Nová televizní kampaň podpoří i proměnu značky Hruška, která přichází s novým modernizovaným logem a claimem „Dobré jídlo, dobrý den“.
Reklam vidíme tisíce denně, ale jen desetina Čechů souhlasí s tím, že v reklamách vystupují lidé jako jsou oni. Nový výzkum WPP Media ukazuje, že klíčem k zaujetí je relevance, píše Petr Tomáš.
Timo spouští novou kampaň, jejíž tváří se stala herečka Aneta Krejčíková.