Printové reklamy, které vás rozesmějí
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Rozehrát humornou zápletku v televizním spotu je snazší, než zachytit vtipnou situaci v tištěné reklamě. Následující inzeráty přesto uspěly.
Nová kampaň platformy Pro podnikavé si bere na mušku dobře míněné rady pro podnikatele. Jako řešení nabízí reálnou pomoc.
Ferrero rozšiřuje portfolio čokoládových tyčinek značky Kinder, uvádí novinku v podobě Kinder Crispy.
Coca-Cola vrací kampaň „Share a Coca-Cola“, v níž nahrazuje logo na plechovkách a lahvích za jména či přezdívky spotřebitelů.
V nové kampani se ČSOB zaměřuje na placení nositelnou elektronikou. Noví klienti získají platební prsten nebo náramek.
Komunikační skupina Knowlimits a agentura Fragile Media se nastěhovaly do budovy v pražské Pernerově ulici.
Mediální agenturu Médea si krizový manažer Jan Čermák ponechat nechce. Předpokládá, že v rámci reorganizace bude převedena na Jaromíra Soukupa.
O2 uvádí novou reklamní kampaň, ve které představuje rozšířené tarify Neo s funkcí O2 Connect.
Nová mezinárodní kampaň Revolutu vypráví příběh o finančních možnostech.
Cupra na český trh přivezla plovoucí verzi svého modelu Terramar, vyplout s ní je možné v Praze na Vltavě.
Na chytrých televizích LG odstartovala ČSOB první 3D nativní CTV kampaň v Česku.
V pražském obchodním centru Stromovka Lidl připravil módní přehlídku, na níž ukázal své prodejní modely.
V novém konceptu chce Air Bank ukázat, jak zjednodušila za 13 let své existence svět financí.
Škoda Auto slaví 130 let. Výročí připomene i speciální díl pořadu Máme rádi Česko.