České agentury bodovaly na festivalu White Square

úterý, 30. dubna 2013, 07:21 Aktuality MediaGuru

České agentury získaly dvě stříbrné a jednu bronzovou cenu na mezinárodním reklamním festivalu White Square, jehož pátý ročník se letos konal v běloruském Minsku.

V kategorii Online and Mobile Games porota ocenila stříbrem olympijskou kampaň GE Money Bank „Staň se nejlepším fanouškem“ od agentury Nydrle.

Stříbro si odnesla i facebooková aplikace „Cool Brigáda v ČEZu“, která vznikla ve spolupráci agentury Red Media s Mark BBDO.

Bronzovou cenu v kategorii „Virtual promo-instruments“ pak získala kampaň „Třída A: Chci tě“, kterou pro Mercedes vytvořila agentura Red Media taktéž ve spolupráci s Mark BBDO.

Agentury Nydrle a Red Media patří do skupiny Kindred Group, která sdružuje celkem osm digitálních agentur.

Kompletní seznam výsledků oceněných naleznete zde.

-kch-