Jihlavanka nabízí věrným klientům český cibulák

úterý, 16. dubna 2013, 06:12 Aktuality MediaGuru

Značka kávy Jihlavanka podporuje svůj nový věrnostní program kampaní, která je k vidění na televizních obrazovkách od 15. dubna. Kampaň i věrnostní program připravila agentura Lowe Praha, o organizaci věrnostního programu se postarala dceřiná agentura Lowe Open.

Nový věrnostní program Jihlavanky odměňuje zákazníky za nasbírané body z obalů kávy tradičním českým porcelánem s modrou krví vyráběným v Dubí u Teplic.

„Naším úkolem bylo podpořit positioning Jihlavanky jako poctivé kávy. Rozhodli jsme se tudíž spojit tuto značku s partnerem, který je symbolem poctivé práce po celá staletí. Volba nakonec padla na porcelánku v Dubí, která vyrábí slavný český cibulák,“ říká Jiří Žižka, Head of Planning Lowe Praha.

Komunikace věrnostního programu probíhá prostřednictvím klasických POS materiálů v obchodních řetězcích, inzercí a 20s TV spotem, který se natáčel v autentickém prostředí porcelánky v Dubí.

-kch-