Punc tištěného slova v designu obalů

neděle, 21. dubna 2013, 09:54 Marketing MediaGuru

Jak lze využít lahví nebo kelímků jako reklamních médií pro tištěnou reklamu? Podívejte se v obrazové galerii.

Caribou Coffee představilo jarní kolekci svých šálků (a ubrousků), jejichž design si klade ambice rozzářit den každého zákazníka. Alegorické obrázky jsou dílem reklamní agentury Colle+McVoy z Minneapolisu.

Ručně stáčené i balené The TicketyBrew Beer si na své lahve vypůjčilo hlášky z divadelních her. S jejich výběrem pomáhala londýnská agentura Carter Wong Design.

Do novinového papíru zabalilo cabernet sauvignon věrným zákazníkům vinařství BRND NWS. Nešlo přitom o včerejší zprávy, nýbrž o vlastní texty s rozmarnou kronikou značky.

Australské vinařství Longview, známé vysokou kvalitou a sofistikovanými etiketami, angažovalo pro design ke kolekci The Piece wine tvůrce graffiti Vans the Omega. Ač křiklavá etiketa svádí k úvaze, že jde o levnější víno pro mladou klientelu, cena jedné lahve o tom příliš nesvědčí.

-mpl-