Wüstenrot využívá product placement v Gymplu

čtvrtek, 11. dubna 2013, 13:34 Aktuality MediaGuru

Tvůrci televizního seriálu Gympl s (r)učením omezeným vysílaného na TV Nova natočili v únoru několik scén v pražském regionálním centru společnosti Wüstenrot. Tomáš Lener alias herec Tomáš Polášek v seriálu vystupuje jako ředitel banky Wüstenrot. V komparzu si zahráli i někteří skuteční zaměstnanci firmy. V minulém roce společnost spolupracovala se seriálem Cesty domů (Prima family).

„Možnost product placementu ve sledovaných televizních seriálech jsme uvítali. Je to forma komunikace, kterou jsme dosud nevyužili a velmi se osvědčila,“ uvedla Kateřina Bílá, tisková mluvčí a vedoucí komunikace finanční skupiny Wüstenrot.

Wüstenrot kromě seriálového product placementu využívá také teleshopping formou pořadu Receptář prima nápadů extra. Zapojuje tak své ambasadory z řad sportovců, kteří se ocitnou v roli účastníků různých životních situací, kdy přijdou vhod produkty Wüstenrotu. V pořadu se objevil Ondřej Synek, Roman Koudelka a svou premiéru očekává i Kateřina Emmons.

Nákup product placementu a teleshoppingu pro Wüstenrot realizovala mediální agentura Attention!Media.

-mav-

-mav-