Zlatopramen přijde s Mystery TV reklamou

středa, 24. dubna 2013, 07:30 Aktuality MediaGuru

Produktová novinka Mystery, z portfolia značky Zlatopramen, bude podpořena od 22. dubna televizní reklamou na všech hlavních kanálech. Nový ready to drink míchaný nápoj inspirovaný koktejly, který je k dostání ve třech příchutích Mango Mojito, Piña Colada a High Society, ve své kampani cílí především na ženy, které oslovuje sdělením: „Tři rafinované příchutě stylových koktejlů v Tobě probudí šelmu!“

„Mystery je především o kouzlu, které má v sobě každá žena a je jen na ni, kdy a jak ho odhalí. O tom je také příběh našich hrdinek, které jsou tři, stejně jako jsou tři příchutě Mystery“, říká k televizní reklamě Kristina Benkovičová, Junior Brand Manažerka značky Mystery.

Režie spotu se chopili Liam Kan a Grant Hodgson, britské režisérské duo WHO?, kteří se v minulosti podíleli na kampaních pro značky jako je Virgin, Bacardi, Peugeot nebo Audi.

Spot se natáčel výhradně v noci v pražských Holešovicích a na Malé straně. V reklamě si zahrála živá puma, kterou filmaři snímali jen na zeleném pozadí a následně v postprodukci ve studiu umístili do děje mezi herce. K vidění je také bar, ve kterém tvůrci použili na 576 lahví nového nápoje.

-kch-