Česká pošta vypsala tendr na reklamní agenturu

středa, 22. května 2013, 12:58 Aktuality MediaGuru

Česká pošta vypsala veřejnou zakázku na reklamní agenturu. Ta by měla na základě rámcové smlouvy příští tři roky navrhovat reklamní kampaně, jednotný vzhled poštovních poboček a dalších materiálů podniku. Hodnota zakázky je okolo deseti milionů Kč. Vyplývá to z informací na webu České pošty.

Současnou reklamní agenturou pošty je Ogilvy&Mather. Nového dodavatele kreativy pošta vybere zejména podle nabídnuté ceny. Své nabídky mohou zájemci podávat do 10. června.

Pošta zároveň vybírá i mediální agenturu, která by pro ni zajišťovala inzertní prostor a dodávala jí monitoring trhu. V současnosti pro státní podnik pracuje agentura Médea. Rámcová smlouva na dva roky má hodnotu kolem 50 milionů Kč.

-čtk-