ČEZ podporuje kampaní zákaznický program Šťáva

čtvrtek, 23. května 2013, 07:47 Aktuality MediaGuru

Společnost ČEZ v aktuální kampani komunikuje svůj zákaznický program Šťáva, jenž nabízí tipy a slevy na trávení volného času. Zákaznický program Šťáva je podpořen nadlinkovou kampaní, která odstartovala v pondělí 20. května v televizi, printu, OOH a na internetu. Nadlinku doplňuje komunikace v zákaznických centrech ČEZ, kde jsou využívány polepy na dveřích, podlahách a doplňkové POS materiály, které rovněž využívají partneři, jenž jsou do programu Šťáva zapojeni.

Kampaň bude dvoufázová, první část poběží do začátku letních prázdnin, druhá začne na jejich konci. V průběhu léta bude organizována šňůra promo centů, ať už vybraných partnerů, nebo na veřejných akcích, kde je ČEZ partnerem.

Na přípravě kampaně a celého programu Šťáva se podílelo několik agentur. Agentura OgilvyOne se postarala o výběr a koordinace partnerů. Webový portál připravila společnost FG Forrest, FB profil a zákaznický časopis zajišťuje společnost Boomerang Publishing. PR je svěřeno agentuře AMI Communications.

Kreativní koncept pochází z dílny agentury Mark BBDO. Režie televizního spotu se ujal Tomáš Řehořek v produkci společnosti Armada Films.

-kch-