Měsíčník Strategie povede Polák, nahradí Honsů
Novým šéfredaktorem měsíčníku Strategie se stal Radek Polák, který tak vystřídal Miroslava Honsů. Podle informací vydavatelství Mladá fronta odešel Honsů po vzájemné dohodě. Polák má za úkol zvýšit prestiž měsíčníku Strategie, zaměřeného na marketing a reklamu.
Radek Polák působil od roku 1998 v oblasti public relations – naposledy působil v agentuře Megafon PR, kde zastával pozici managing partnera. Předtím byl ředitelem strategického marketingu a PR ve společnosti Sekyra Group či PR managerem v agentuře AMI Communications.
Měsíčník Strategie je od loňského roku součástí divize ekonomické divize Euro E15, kam patří vedle deníku Mladá fronta E15 a týdeníku Euro také odborné tituly B2B, jako časopisy Profit, Obchod & Finance a Právo & Byznys.
-mav-