Puma zdůrazňuje lifestyle, upravila svůj Social Club

středa, 01. května 2013, 09:48 Marketing, Výzkum MediaGuru

Značka Puma letos vylepšila svůj pražský Social Club Store a dává tím najevo svůj důraz na atraktivní životní styl.

V článku o reklamách sportovních značek Nike, Adidas a Reebok jsme se zaměřili na propagované, skoro až transcendentní hodnoty sebepřekonání. V porovnání s nimi se Puma odlišuje propagací svých aktivit, jako je například dubnový relaunch svého Social Club Store na náměstí Franze Kafky v Praze, se snaží naznačit, že život sportovního nadšence by měl být plný vzrušení také mimo hřiště. V této prodejně Puma se proto 25. dubna konala vernisáž děl mladých výtvarníků – Radima Lisy (jeho obraz je pod titulkem článku), Davida Dolenského a Ondřeje Maška.

Obchod se snaží vyniknout kromě pořádání různých akcí také designovým interiérem od mladých českých architektů a kavárnou, stejně jako volně dostupnou wi-fi sítí. Aktuální novinkou je propojení prostoru Puma Social Club Store s kulinářským podnikem La Bottega. Návštěvníci Puma Social Club Storu se tak mohou těšit na čerstvě upečené croissanty a další sladké pečivo, nebo na sendviče a zeleninové saláty. Nejen sportovní stravou živ je člověk...

Komunita především

Puma Social Club Store jinak funguje již od června roku 2012 a podle marketingové manažerky značky Puma Lucie Slavíkové se kolem něj podařilo vytvořit zajímavou komunitu. „Její součástí jsou různí umělci, kteří se stali ambasadory značky, jejich kolegové a kamarádi ze všech možných kreativních oborů a hlavně studenti a mladí lidé, kteří se o nás dozvěděli z médií, jednou přišli na některý z večírků a pak už se stali pravidelnými návštěvníky. Pro ně všechny jsme tohle místo setkávání chtěli ještě více vylepšit. Exkluzivně do Social Club Storu proto přivážíme výběr z Black Labelu, na kterém s Pumou spolupracují světoví módní návrháři,“ uvedla Slavíková.

Black Label spojuje tzv. high fashion se sportovním oblečením, což je kombinace sportovní elegance, kde se snoubí nová technologie zpracování materiálů a zároveň módní design světových značek. Svou kreativitu tentokrát Pumě propůjčili Alexander McQueen, Hussein Chalayan a Mihara Yasuhiro.

Loni se Social Club Store zapojil také do mezinárodní přehlídky designu s názvem Designblok.

Všichni jsme hráči

Ve spotu Puma Social jasně vidíme příklon k hodnotám přátelství a vzrušujícího životního stylu na úkor sportovní askeze. „The night deserves to be played, not watched,“ dozvíme se ve videu. To vrcholoví sportovci by se přece jenom měli nočnímu flámování vyhnout.

Puma Social Store Clubs fungují také například v Moskvě nebo Londýně, nicméně propagace ne vyloženě sportovních hodnot dává smysl i v českém kontextu. Mezi největší hvězdy oblékané Pumou patří totiž například jezdci formule jedna stáje Ferrari, běžec Usain Bolt nebo irská rugbyová reprezentace, zatímco mezi jasně nejpopulárnější sporty u nás patří fotbal a hokej, které jsou zase dobře spjaté se značkami Nike, Adidas a Reebok.

Autor textu: Jan Vávra