Ředitelem marketingového institutu je Hrodek

sobota, 18. května 2013, 07:25 Aktuality MediaGuru

Řízení Českého institutu reklamní a marketingové komunikace (vzdělávací instituce zřízená AČRA MK a Vysokou školou mezinárodních a veřejných vztahů) se ujal Dominik Hrodek, deputy managing director agentury DarkSide. Vystřídal tak Romana Němce, který institut vedl od roku 2001.

„V příštích měsících bychom rádi změnili formát našich odborných kurzů,“ ozřejmil nové plány institutu Dominik Hrodek. „Naším záměrem je nabídnout kratší intenzivní formy vzdělávání, ať už v oboru marketingových komunikací, tak v PR. Velkou pozornost budeme samozřejmě nadále věnovat i novým médiím a komunikaci v digitálním prostředí.“

ČIRMK již několik let využívá lektorskou základnu, kterou tvoří padesátka praktických expertů z oboru. Důraz chce nadále klást na praktický charakter výuky. Nové kurzy institut otevře již letos na podzim.

-mav-