BeBe Dobré ráno Výzva zapojuje ambasadory

neděle, 02. června 2013, 10:14 Aktuality MediaGuru

Druhý ročník spotřebitelské soutěže BeBe Výzva zahájil 1. června. Až do poloviny srpna se bude na svých stránkách www.bebevyzva.cz značka BeBe Dobré ráno snažit prostřednictvím série krátkých kardio rozcviček a vyvážených snídaní pomoci spotřebitelům rozběhnout jejich ráno. Letošní ročník se oproti loňskému vyznačuje personifikovaným přístupem a aplikací s osobním trenérem, jehož úkolem je motivovat lidi Výzvu dokončit.

Do letošní Výzvy jsou zapojeni také ambasadoři, šestice příznivců značky, kteří nechají nakouknut do svého soukromí a budou se svěřovat se svými úspěchy i neúspěchy. Dále budou dávat tipy na to, jak plnit výzvu s chutí a zároveň co nejlépe. Ambasadoři budou motivovat ostatní zájemce jak na stránkách BeBe výzvy, tak na Facebooku značky BeBe Dobré ráno.

Ambasadoři BeBe Výzvy

Výzva bude komunikována především na internetu, formou bannerové reklamy či prostřednictvím  Facebooku, v místě prodeje a mobilní aplikací. Nově bude podpořena také televizní reklamou.

Značka bude pokračovat ve speciálním inzertním projektu s komunitním serverem www.zena-in.cz, jehož redaktorka se stala jednou z ambassadorek projektu. BeBe Dobré ráno zde bude mít po celou dobu kampaně vlastní rubriku, která bude kromě informací o soutěži obsahovat také rozhovory s odborníky či videa s jednotlivými cviky.

Integrovaná kampaň Bebe Výzva pochází od kreativní agentury Garp Integrated.

-kch-