Becherovka připravila promo Lemond Frozen

pátek, 19. července 2013, 08:05 Aktuality MediaGuru

S claimem „Ochlaď si den – Nastartuj svou noc“ podpoří Becherovka svou novinku Lemond Frozen na dvou velkých letních festivalech SázavaFest a Hip Hop Kemp. Lemond Frozen představuje nový způsob servírování hořko-bylinného a citrusového likéru jako ledové tříště. Základem nového drinku je Becherovka Lemond a jablečný mošt.

„Aktivací nového letního drinku chceme posílit image značky Becherovka Lemond, oslovit tisíce lidí na letních festivalech a ukázat nový způsob servírování této kategorie likérů ze speciálního výrobníku ledové tříště,“ říká manažerka značky Becherovka Lemond Dagmar Rychterová. Uvedení novinky podpoří komunikace na internetu, zejména na webu a sociálních sítích, doplní ji POS materiály v místech konání akcí a PR aktivity.

Letní launch včetně realizace promo aktivit na festivalech zajišťuje reklamní agentura se zaměřením na BTL McCoy & Partner.

-kch-