Rudolf Jelínek podporuje novinku „hrušlingem“

čtvrtek, 11. července 2013, 07:57 Aktuality MediaGuru

Výrobce ovocných destilátů Rudolf Jelínek uvádí na trh novinku v podobě 38% hruškové vodky s názvem Pear vodka. Jako první ji budou moci ochutnat návštěvníci festivalu Masters of Rock, který se koná ve dnech 11. až 14. července ve vizovickém areálu této likérky.

S ohledem na cílovou skupinu, kterou tvoří spotřebitelé ve věku 25 až 35 let, podpoří novinku komunikace v online médiích. „Spustili jsme speciální microsite věnovanou Pear vodce a pro naše fanoušky na Facebooku jsme připravili online soutěž v ,hrušlingu‘ provázanou i na další velký festival, který se koná v našem areálu, a sice na srpnové Trnkobraní,“ shrnuje Miroslav Motyčka, obchodní a marketingový ředitel společnosti Rudolf Jelínek. Hrušling představuje soutěž v obdobě bowlingu pro skupiny hráčů.

Firma také vyvinula speciální soutěžní aplikaci pro chytré telefony, kde hráči plní různé úkoly a mohou zadávat i úkoly vlastní. Ke stažení aplikace zájemce nasměruje QR kód na nálepce na lahvi. Na etiketě lahve bude rovněž tip na přípravu míchaného nápoje na bázi hruškové vodky.

Komunikaci na sociálních sítích zajišťuje agentura Pria.

-kch-