TiPTV údajně hledá nové cesty fungování

středa, 03. července 2013, 10:00 TV MediaGuru

Celoplošná TipTV, která přerušila k 1. červenci vysílání, hledá podle vyjádření majitele nové cesty.

Inzertní televize TipTV, jež se zaměřovala na propagaci firem a jejich výrobků, ukončila po dvou měsících pozemní televizní vysílání. Jak uvádí televize ve svém oficiálním prohlášení, přistoupila k tomuto kroku z důvodu nedostatku inzerentů. „Jelikož v naší zemi v uplynulých týdnech řádily povodně a příznivá není ani politická situace, inzerenti nemají čas ani chuť hledat nové a moderní cesty své propagace,“ vysvětluje majitel TipTV Zdeněk Sláma.

„Ocitli jsme se v situaci, kdy bylo nutné během několika dnů udělat zásadní rozhodnutí – my jsme se rozhodli vysílání pozastavit také s ohledem na to, že nechceme riskovat dluhy. Věříme, že v brzké budoucnosti začneme znovu s upravenou koncepcí a čistým štítem,“ doplňuje Sláma. Podle vyjádření jedná management televize už v této chvíli o nových variantách spolupráce a hledá cesty, jak s tímto modelem prodejního televizního kanálu spojeného s webových rozhraním pokračovat.

Celoplošný program byl součástí třetího pozemního multiplexu provozovatele Czech Digital Group.

-kch-