FB aplikace MasterCard soutěží s reálným brankářem
Společnost MasterCard vyvinula facebookovou aplikaci, která propojuje online a offline prostředí. Uživatelé mohou ze svých počítačů střílet na reálného brankáře. Ti nejlepší vyhrají lístky na zápas UEFA Super Cup mezi FC Bayern Mnichov a Chelsea FC v pražské Eden Aréně.
„Facebookoví fanoušci budou prostřednictvím flash aplikace na Facebooku ovládat virtuální střílecí dělo, které bude střílet na reálného brankáře v barrandovském studiu vybaveném umělým trávníkem a fotbalovou brankou. Díky systému kamer budou v reálném čase pozorovat dění ve studiu, streamované video jim zase kromě samotné střelby umožní sledovat výsledky a postup ostatních hráčů, takže budou neustále v obraze,“ říká Tereza Janková, marketingová ředitelka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.
Do soutěže se kvalifikovali fanoušci stránky MasterCard Česká republika na Facebooku ve speciální flashové aplikaci MasterCard. Do finále postoupil vždy nejúspěšnější střelec z každého dne konání soutěže. O nových majitelích lístků na historicky první zápas UEFA Super Cup konaný v České republice se rozhodne 23. srpna, kdy se vybraných 24 finalistů rozdělených do osmi skupin pokusí nastřílet co nejvíce gólů reálnému brankáři. Soutěžící porovnají své síly s Radkem Sňozíkem, dřívější brankářskou jedničkou Bohemians 1905.
-mav-