UniCredit Bank personalizuje svou FB pobočku
UniCredit Bank spustila svou virtuální pobočku na Facebooku již v loňském roce. Od pátku 9. srpna v ní bude nově sedět i virtuální bankéřka, která bude zákazníky oslovovat jménem uvedeným na jejich FB profilu a v simulovaném hovoru poradí či doporučí vhodný produkt podle potřeb klienta. Návštěvníci budou mít také možnost kdykoli živě přejít na online chat s pracovníkem zákaznického centra nebo si službu přes internet rovnou objednat prostřednictvím bankovního UniCredit Shopu.
Pobočka nikdy nezavírá a nabízí své služby 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Slouží jako informační centrum o klíčových produktech banky, probíhajících kampaních či charitativní činnosti. Zároveň nabízí i bankovní akademii. V nejbližších týdnech nabídne i možnost upravit její vzhled podle vlastního vkusu či aktuální nálady.
Banka plánuje rovněž další rozšíření aplikace. Do budoucna se bude přihlížet také k obsahu, který publikuje návštěvník na sociální síti, nebo který se mu líbí. Pokud návštěvník sdílí například hodně fotografií z cest nebo se zajímá o bydlení, pravděpodobně mu bankéřka brzy nabídne cestovní pojištění či výhodné hypoteční úvěry.
-kch-