Zlatopramen má nový spot, nasazuje ho od srpna

pátek, 02. srpna 2013, 15:17 Aktuality MediaGuru

Zlatopramen od 1. srpna komunikuje novým televizním spotem, v němž hraje hlavní roli  lenochod. Spot cílí na lidi mezi 18 až 35 lety, kteří se rádi baví a snaží se vytěžit maximum z volného času, který jim zbývá po splnění náročných pracovních povinností. „Našim spotřebitelům jsme chtěli vzkázat, že značka Zlatopramen přináší chuť do života. K tomu nám jako symbol posloužil lenochod, tedy zvíře známé svou nízkou aktivitou,“ konstatovala manažerka značky Zlatopramen Lenka Kroupová.

Spot se natáčel jeden den v barrandovském studiu. Štáb se rozhodl namísto digitálních efektů použít na zakázku vyrobený kostým doplněný o speciálně dálkově ovládané mechanické části, které byly využity pro realistickou mimiku lenochoda tříprstého.

 

V tendru na novou reklamu zvítězila agentura WMC/Grey. Produkci zajistila společnost Filmservice. Režie se ujal Američan Roderick Fensk. Třicetivteřinové spoty se budou vysílat standardně na celostátních televizních kanálech.

-kch-