Měsíčník Strategie zlevňuje o 70 korun, mění formát

čtvrtek, 19. září 2013, 16:19 Aktuality MediaGuru

Měsíčník Strategie z vydavatelství Mladá fronta změnil od září formát, grafickou podobu a obsahovou strukturu. Současně zlevnil z původních 139 na současných 69 korun.

V nové podobě chce nabízet více informací o nových kampaních a akcích ve všech hlavních mediatypech, ale i v sales promotion, 3D reklamě, direct marketingu, výstavnictví a public relations.

„Strategie je tradičním odborným titulem, který má své pevné místo na trhu. Mottem Strategie je od nynějška ‚menší formát, větší hloubka‘,“ řekl Tomáš Skřivánek, ředitel ekonomické divize Euro E15 vydavatelství Mladá fronta. 

Čtenáři a další zájemci mají možnost si předplatné tištěného vydání Strategie objednat, stejně jako jeho elektronickou verzi v PDF či pro rozhraní iPod. Strategie zároveň vstoupila na Facebook a Twitter.

-mav-