Pinterest testuje možnosti reklamních formátů

čtvrtek, 26. září 2013, 07:28 Aktuality MediaGuru

Vizuální sociální síť Pinterest oznámila spuštění reklamních formátů ve formě podporovaných příspěvků. Ben Silbermann, generální ředitel a spoluzakladatel Pinterestu, na svém blogu uvedl, že síť svým uživatelům nabídne vkusnou, transparentní a relevantní reklamní sdělení, a vyhne se tak pokušení flashových bannerových a pop-up reklam.

Reklamní podpora bude prozatím probíhat v testovacím provozu. Cílem testování je především získat zpětnou vazbu od uživatelů. Podpořené příspěvky, které budou jasně označeny jako reklamní sdělení, se objeví ve vyhledávání a v jednotlivých kategoriích. Silbermann to ilustroval na příkladu kostýmu Dartha Vadera z obchodu s kostýmy, který se objeví při vyhledávání slova „Halloween“.

Zavedení reklamních formátů bude pro Pinterest prvním zdrojem finančních příjmů.

-kch-