Raiffeisen spořitelna kampaní slaví 20 let
U příležitosti svého dvacetiletého výročí na českém trhu připravila Raiffeisen stavební spořitelna (RSTS) BTL kampaň. Své klienty odmění pokladničkou ve tvaru zlatého prasátka.
„Zlaté prasátko jsme zvolili jako symbol peněz, štěstí a hlavně spoření. Připomíná ale také oblíbenou tradici spojenou s Vánocemi, které budou v průběhu kampaně klepat na dveře,“ vysvětluje Lukáš Kopecký, šéf marketingu Raiffeisen stavební spořitelny.
Akce poběží od 9. září do 15. listopadu. Dárek získá každý klient, který si s Raiffeisen stavební spořitelnou uzavře jakoukoliv smlouvu.
Kampaň podpoří především komunikace ve vlastní obchodní síti, POS materiály na poradenských místech a regionální promo akce pro klienty. Současně bude na webu Raiffeisen stavební spořitelny spuštěna časová osa, která interaktivní formou shrne celou historii stavebního spoření i RSTS.
Komunikaci připravila agentura Klan.
-kch-