ČSOB startuje TV kampaň na Flexibilní půjčky

čtvrtek, 31. října 2013, 20:12 Aktuality, Reklama MediaGuru

ČSOB odstartuje 1. listopadu kampaň na podporu prodeje nových Flexibilních půjček. Kampaň, která potrvá do poloviny prosince, poběží v televizi, tisku, outdooru a na internetu. Doplní ji komunikace na pobočkách. Jejím hlavním symbolem je kytara, kterou doprovází motto kampaně: „Moje půjčka se přizpůsobí, ať život hraje rokenrol, nebo blues.“

V televizi na stanicích skupiny Nova, Prima a TV Barrandov bude nasazen 30sekundový spot, jehož tváří je herec Petr Vršek.

Na internetu bude ČSOB komunikovat prostřednictvím bannerů, hypertextů a brandingem zpravodajských stránek. Nebude chybět ani inzerce v časopisech a denících. Na venkovních reklamních plochách budou k vidění citylighty, plakáty v tramvajích a v pražském metru. Klienti budou osloveni také přímo. Ve výlohách poboček se objeví plakáty, letáky a také závěsný POS ve tvaru kytary.

Pod kampaní je podepsána kreativní agentura Kaspen/Jung von Matt. Mediální plánování a nákup médií zajišťuje agentura Mindshare.

-kch-