Sfinance.cz přesouvají kampaň do TV a outdooru

pátek, 04. října 2013, 10:17 Aktuality MediaGuru

Internetový porovnávač finančních produktů, server Sfinance.cz, odstartoval svoji doposud největší marketingovou kampaň. Jejím cílem je ukázat výhody nejnovějšího produktu – povinného ručení zdarma.

Kampaň zahájila v polovině září celostránkovou inzercí v tisku. Nyní se přesouvá do své hlavní části, a to na televizní obrazovky a venkovní plochy. Televizní spot bude k vidění do konce října na všech kanálech FTV Prima, Barrandov a stanicích patřících pod Atmedia.

Reklama pracuje s animovanou platformou podobně jako u spotu na server Zboží.cz nebo aplikaci Mapy.cz. Jejím cílem je ukázat divákům, že získat povinné ručení zadarmo není pohádka, ale skutečnost. Realizaci TV spotu zajistila společnost Eallin Prague, koncept a obsah spotu vznikl inhouse.

-mav-