Značka William & Delvin se prodává v aukci

úterý, 01. října 2013, 15:29 Marketing MediaGuru

Správkyně OP Prostějov zahájila prodej ochranných známek firmy. Je mezi nimi i značka William & Delvin.

Insolvenční správkyně zkrachovalého Oděvního podniku Prostějov (OP) zahájila prodej jeho ochranných známek včetně vlajkové oděvní značky OP Prostějov Profashion. Souhrnnou hodnotu tří desítek značek OP, které jsou zájemcům nabídnuty prostřednictvím elektronické aukce, znalci odhadli na zhruba tři miliony korun. Aukce mají skončit na začátku listopadu.

„Celkem ve dvanácti aukcích jsou nabízeny jak jednotlivé ochranné známky, tak i jejich soubory," uvedl Petr Charvát ze společnost Gaute, která aukce organizuje. Mezi nejznámější ochranné známky, které jsou nyní k mání, kromě OP Prostějov Profashion patří také například William & Delvin, Copellini, Nero, Magnolia či Claudette. Například vyvolávací cena známky OP Prostějov Profashion činí 495.000 korun, což je zhruba polovina odhadní ceny.

Pod ochrannými známkami OP Profashion a OP Prostějov Profashion prostějovský Oděvní podnik dlouhá léta prodával v Česku i na zahraničních trzích svoji základní produkci pánské a dámské konfekce. Název OP Profashion nesla síť jeho podnikových prodejen. Oděvní podnik ročně prodal zboží se značkou OP Profashion či OP Prostějov Profashion zhruba za 17 milionů korun. Vyvolávací cena ochranné známky William & Delvin, pod kterou Oděvní podnik vyráběl a prodával kolekci džínové módy, byla stanovena na 350.000 korun.

Správkyně na začátku září vyhlásila nové výběrové řízení na prodej hlavního areálu v Prostějově. Zájemci mohou nabídky posílat do 3. října, přičemž jediným kritériem při jejich posuzování bude výše nabídnuté ceny. První tendr na prodej hlavního areálu byl zrušen. Investor, který za tyto nemovitosti v odhadované hodnotě 180 milionů nabídl zaplatit 25 milionů korun, nesplnil všechny podmínky.