Do vedení Comunicy nastoupili Laňka a Kovanda

středa, 06. listopadu 2013, 10:08 Aktuality, Marketing MediaGuru

Agentura Comunica mění vedení. Novým ředitelem jejího PR oddělení se stal David Laňka, který ve funkci vystřídal Vladimíra Vořechovského. Laňka do Comunicy přišel z agentury Bison&Rose, kde měl na starosti především korporátní klientelu. Do PR vstoupil Laňka před pěti lety, kdy opustil aktivní novinařinu.  Je rovněž známým autorem knih pro děti a knižních biografií.

David Laňka

Dalším novým členem vedení je Milan Kovanda, který nastoupil na pozici obchodního ředitele. Kovanda začínal jak redaktor deníku Bohemia a šéfredaktor týdeníku Žurnál. Od roku 1999 pak pracoval deset let ve vydavatelství Mafra, kde vystřídal různé obchodní pozice. V roce 2010 se stal obchodním a marketingovým ředitelem pro Českou republiku v PPF Media, kde byl odpovědný především za projekt Naše adresa. Před svým nástupem do agentury Comunica pracoval Kovanda na pozicích obchodního a marketingového ředitele v CES (Central European Services), zastával post obchodního ředitele ve vydavatelství Economia a byl také obchodním ředitelem v  AGF Media.

Milan Kovanda

-kch-