Největším zadavatelem v médiích zůstává Unilever
Podle hrubých investic je Unilever zatím největším letošním zadavatelem reklamy do médií.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2013/07/medialni-agentury_graf.jpg?v=1)
Společnost Unilever si za období prvních deseti měsíců letošního roku udržuje pozici největšího tuzemského zadavatele reklamy do médií. Oproti loňskému stejnému období (leden až říjen 2012) se pětice největších zadavatelů v českých médiích příliš nemění – oproti loňsku vypadla z první pětice společnost L′Oréal a místo ní se mezi prvních pět největších zařadila Sazka.
Mezi TOP 15 zadavateli je největším skokanem Internet Mall, který oproti loňsku téměř zpětinásobil své hrubé mediální investice a začlenil se do první patnáctky nejsilnějších.
I přes nelehkou situaci na televizním trhu, která vedla k omezení reklamních investic některých hlavních zadavatelů, je monitorovaný souhrn investic nejsilnější letošní patnáctky zadavatelů přibližně stejný jako u první patnáctky v loňském roce.
TOP zadavatelé reklamy do médií, I-X/2013, Kč
Zdroj: Admosphere
-mav-