Do ČR vstoupil distributor TV programů Axocom

čtvrtek, 12. prosince 2013, 01:20 Aktuality, TV MediaGuru

Na český trh od prosince vstoupila nová mediální společnost Axocom. Firma bude na českém, slovenském a maďarském trhu zastupovat 21 televizních programů a desítku dalších projektů. ČTK to řekla většinová majitelka společnosti Erika Luzsicza.

Služby Axocomu využívají například společnosti IKO Cable pro televizní stanice Film+ a Fishing and Hunting či společnost Viacom pro televizní stanice Nickelodeon, Nickelodeon Jr, Nickelodeon HD, Comedy Central Extra, MTV European CZ, VH1, VH1 Classic, MTV Hits, MTV Rocks, MTV Dance a MTV Live HD. AXOCOM dále zastupuje tematické televizní stanice English Club TV SD a English Club TV HD a pět ruských tematických televizních stanic v čele s Channel 1 Russia.

Axocom se soustředí na konzultační, distribuční a servisní služby mediálním, především televizním společnostem. Těm nabízí služby počínaje plánováním struktury obsahu vysílání a jeho nákupem, přes zajišťování dabingu, upoutávek, stavby programu a zajištění playoutu až po stavbu placených televizních kanálů na klíč. Firma dále zabezpečuje jak strategické marketingové služby a komunikaci pro jednotlivé placené televizní kanály.

Firma rovněž nabízí poradenství v oblasti českého a středoevropského mediálního trhu, který se dynamicky proměňuje a je v současné době vysoce konkurenční. Jde především o sestavování programových nabídek a technik jejich prodeje pro telekomunikační společnosti v různých zemích střední a východní Evropy a o doplňkové mediální služby pro nové platformy. Tou první v nabídce Axocom je hudební databáze a obchod Muzzia.

-čtk-