Mediální skupina Lagardère posílí na pražském letišti

pátek, 06. prosince 2013, 15:45 Marketing MediaGuru

Společnost Lagardère Service má převzít řetězec Airest na pražském letišti.

Francouzská mediální skupina Lagardère, která prostřednictvím své společnosti HDS Retail působí na pražském letišti, svůj záběr posílí. Plánuje zde totiž převzít gastronomický a retailový řetězec Airest. Převzetím se bude zabývat Úřad na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS).

„K navrhovanému spojení soutěžitelů má dojít v oblastech koncesovaných potravinářských služeb a maloobchodního prodeje v cestovním ruchu na Letišti Václava Havla Praha,“ uvádí se v oznámení k navrhovanému spojení, které bylo doručeno ÚOHS. Podle návrhu by mělo dojít ke spojení společností Lagardère Service a Airest.

Pod HDS Retail, patřící do skupiny Lagardère (která je zároveň vlastníkem rádiových stanic Frekvence 1, Evropa 2, BBC a Rádio Bonton), patří např. prodejny tisku a tabáku Relay a Inmedio. V roce 2008 přišla společnost HDS Retail do Česka se dvěma mezinárodními gastro koncepty – sítí francouzských pekařství Paul a kavárenského řetězce Costa Coffee. Obchody Aelia, které zakoupila a provozuje společně s firmou Aelia Czech Republic, jsou duty free prodejny.

-mav-