Beiersdorf mění logo, přibližuje se k Nivee

středa, 08. ledna 2014, 13:13 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Beiersdorf, do jejíhož portfolia spadá mimo jiné kosmetická značka Nivea, mění své korporátní logo. Nové logo má symbolizovat zaměření na pleťovou kosmetiku a zároveň odkazovat k původu společnosti, kterou v roce 1882 založil lékárník Paul C. Beiersdorf. Podle CEO Beiersdorfu Stefana F. Heidenreicha, vyjadřuje nové logo kvalitu, spolehlivost a důvěru, a vytváří tak most mezi tradicí a budoucností společnosti.

Nové logo společnosti Beiersdorf

Nové logo využívá font původního loga, nyní však s jemně zaobleným písmem. Oproti předchozí verzi se v něm již nevyskytuje dřívější zkratka BDF se čtyřmi tečkami, jež symbolizovaly čtyři divize společnosti (kosmetika, lékařství, farmaceutika, tesa – adhezivní materiály), a to z důvodu reorganizace společnosti. Nyní je společnost rozdělena pouze do dvou obchodních segmentů: spotřebitelského a tesa. Barva loga se přiblížila barvě vlajkové značky Nivea.

Historie loga společnosti Beiersdorf

-kch-