Novinky.cz přidávají rubriku pro muže
Server Novinky.cz tento týden zavedl novou sekci věnovanou mužům. Nová rubrika „Muži“ nabídne obsah týkající se především módy, péče o tělo, kulinářských rad či posledních výstřelků vědy a techniky.
-kch-
Server Novinky.cz tento týden zavedl novou sekci věnovanou mužům. Nová rubrika „Muži“ nabídne obsah týkající se především módy, péče o tělo, kulinářských rad či posledních výstřelků vědy a techniky.
-kch-
Mikroblogovací platforma potvrdila, že to myslí s hledáním nových zdrojů příjmů vážně. Z řady možností sáhne k placení za exkluzivní obsah.
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera po 20:00 se ve skupině 15+ staly Zázraky přírody. Mezi diváky 15-54 bodovali Piráti z Karibiku. Tříapůlhodinový, živě vysílaný koncert na podporu české kultury Národ sobě - kultura tobě sledovalo 375 tisíc diváků. Šlo o historicky nejsledovanější přenos na ČT art.
Dosavadní marketingový ředitel Sazky Aleš Veselý nastupuje do čela společnosti. O jeho nástupci v marketingu se rozhodne v nejbližších týdnech.
Kaufland mění balení čerstvého masa na pultech, nově bude v papírovém přířezu a s kostí navíc v transparentní tašce. Ročně tak ušetří 14 tun plastu.
Pro 49 % Čechů má CSR téma význam při nákupech a až 70 % je ochotno si za ekologický výrobek připlatit. Firmy to reflektují a udržitelnost se stala téměř zaklínadlem.
Ve vánoční kampani Visa připomíná, že i za dárky lze platit rychle a bezkontaktně.
Nej.tv má získat kontrolu nad společnostmi itself a Telly CE, které operují na poli telekomunikačních a IPTV služeb.
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Nenávistné komentáře namířené na dětské protagonisty letošní vánoční kampaně Vodafone odmítá.
Visa si v globálním tendru vybrala na kreativu agenturu Wieden+Kennedy a skupinu Publicis Groupe.
Vánoční kampaň Penny Marketu se nese v duchu tradičních českých Vánoc a vystupují v ní zaměstnanci českých dodavatelů.
Nejsledovanějším sobotním pořadem po 20:00 se stala Všechnopárty, zhlédlo ji 1,24 mil. diváků starších 15 let. Slovenský film Sviňa byl druhým nejsledovanějším v 15+.
Televize Nova zařadí od 24. února do středečního vysílacího času bonusové díly pořadu MatsreChef, utkají se v něm dvojice úspěšných soutěžících z předešlých řad.
Unilever chce v následujících dvou letech investovat přes 50 miliard korun do rozvoje kosmetických produktů, rostlinných potravin a e-commerce.
V zájmu ochrany zdraví nabídne Lidl výhodné ceny respirátorů, a to 10 Kč za kus. Počet balení bude ale z důvodu přeprodávání omezen. Snižují se i ceny roušek.
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.