Milka podporuje bublinkovou čokoládu mini akcemi

sobota, 15. února 2014, 12:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka čokolády Milka, jež patří do portfolia společnosti Mondelez CR, podporuje novou čokoládu Milka Bubly marketingovou kampaní. Komunikace probíhá v televizi, na Facebooku i prostřednictvím série mini akcí nazvaných Milka Bubbly Dny, které se odehrávají napříč celou Českou republikou.

Sérii zahájil sampling 24. ledna před pražským koncertem zpěváka Michaela Bublého, který dostal speciální edici čokolád se svým jménem.


Sampling na koncertě Michaela Bublého


Sampling na koncertě Michaela Bublého - speciální přebal


Speciální edice pro zpěváka Michaela Bublého

Nyní na to naváže spolupráce s bublinářem a českým rekordmanem Matějem Kodešem, který v pražském obchodním centru Arkády Pankrác představí bublinovou show. Do show se budou moci zapojit i návštěvníci obchodního centra. V rámci Dní Milka Bubbly se Matěj Kodeš pokusí 1. března v Praze překonat rekord v největším počtu lidí v jedné bublině. Dosavadní světový rekord je 181 lidí, Kodeš chce překonat hranici dvou set lidí.


Matěj Kodeš

Paralelně s těmito aktivitami budou probíhat samplingové akce na českých kluzištích.

-kch-