ČSOB testuje nový design poboček, první otevřena

pondělí, 03. března 2014, 11:39 Aktuality, Marketing MediaGuru

ČSOB testuje proměnu designu svých poboček: první v designu „nové generace“ představila v pondělí v Sokolovské ulici v Praze. Nový design je založen na otevřeném prostoru bez fixních pracovišť, samoobslužném systému a důrazu na poradenství. Banka chce nově používat i marketing uvnitř poboček – tištěné materiály nahrazuje promítáním na zeď a fólii a LCD obrazovkami.

„Role a postavení poboček se zásadně mění. Klienti na pobočce požadují především poradenství a partnerský vztah neoddělený přepážkou,“ řekl při představení Marek Ditz, člen představenstva ČSOB  a vrchní ředitel pro oblast Vztahy s klienty. Ten nový design pobočky označil za experimentální. „Chceme banku představit jinak, než jak se představovaly v době kamenných poboček,“ dodal s tím, že design a řešení prostoru pobočky má podpořit komunikaci s klienty, a proto připomíná bytové zařízení.

Na nové pobočce ČSOB nejsou fixní pracoviště. „Bankéř může klienta obsluhovat kdekoli podle toho, jakou službu vyžaduje. Ve vstupním prostoru, který je oddělen od samotné banky, se jako v jediném pracuje s hotovostí. Tato část pobočky funguje 24 hodin, 7 dní v týdnu,“ řekl ředitel nově otevřené pobočky Ladislav Čižma.

Směrem do prostoru banky se zvyšuje míra soukromí. Pobočka je vybavena vizuální navigací. K dispozici je standardní dotykový bankomat pro výběry a bankomat pro vklady a výběry. Přístupná je také dotyková obrazovka. Vnitřní prostor je členěn na čtyři části: v první části mohou klienti využít občerstvení, tato část se prolíná s poradenskou částí. Prostoru dále dominuje dvouúrovňový pult, sloužící pro zodpovězení dotazů. Poslední je diskrétní zóna.

ČSOB si na pobočce na Florenci otestuje, jak budou klienti na změnu reagovat. Na základě těchto reakcí rozhodne, jak bude postupovat při plošném nasazení nového konceptu.

Nově upravená pobočka ČSOB, Praha, Sokolovská ulice

-mav-