Makro chce soutěží zviditelnit drobné podnikatele

čtvrtek, 03. dubna 2014, 11:16 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Makro Cash & Carry spouští první ročník soutěže Makro Dobrý podnikatel, která je určena pro firmy do 30 zaměstnanců. Soutěž, jejíž odborným garantem je Asociace malých a středních podniků a živnostníků České republiky, chce ocenit podnikatele, které dělají ve svém podniku i něco navíc.

Přihlásit se nebo nominovat lze na webu www.dobrypodnikatel.cz až do 30. června. Od 21. dubna bude spuštěno hlasování, které určí 15 finalistů, z nichž vítěze vybere odborná porota ve složení: Roman Vaněk, zakladatel Pražského kulinářského institutu, Eva Štěpánková, zakladatelka společnosti Ryor, Eva Svobodová, generální ředitelka Asociace malých a středních podniků a živnostníků České republiky, a Jan Žák, ředitel nákupu Makro Cash & Carry.

Vítěz, jenž bude vyhlášen začátkem října, získá titul Dobrý podnikatel a výhru 100 000 Kč v hotovosti. Vítěz v hlasování veřejnosti získá marketingovou podporu ve stejné hodnotě od regionálních Deníků. Všichni finalisté dostanou poukázku na nákup v Makro v hodnotě 5 000 Kč a navíc pomoc s vlastní kampaní v jejich regionu, k dispozici budou mít konzultanty, propagační materiály a nástroje online podpory.

Samotnou soutěž podpoří komunikace v tisku v Deníku, ve vlastních médiích společnosti Makro a na internetu, a to prostřednictvím online reklamy a na stránce www.dobrypodnikatel.cz, kde je možné využít služeb konzultanta, který pomůže zájemcům vytvořit atraktivním způsobem jejich příběh. Finalisté budou dále komunikováni prostřednictvím internetu, videí, sociálních médií, letáků, direct mailů či PR.

Na kampani spolupracuje agentura Inspiro Solutions. Online prostor nakupuje agentura Performio.

-kch-